Tuesday, May 19, 2009

壞人,我討厭你!

不了解有些人爲什麽可以很自以爲是的認爲整個世界就只有他們最了不起。

他們滿溢的自信心到底從何而來?

有些時候,真的很想叫他們shut up,但這不符合我溫柔的個性。:))

但有更多時候,卻是佩服他們的;臉皮厚到連子彈都穿不過,那的確是應該被尊敬的。

等等有一天,當他們嘗到失敗的滋味時,或許會一蹶不振,因爲他們無法接受自己不是神的事實。

我真的很想等這麽一天到來,看看神仙被打入凡間時,那副垂頭喪氣、一臉無措的樣子。當然,更重要的是可以笑他們。(^o^)

可惜也慶幸的是,我沒有這個機會了。

狠下了心說bye-bye,不要懷疑在如此艱難的時刻做如此大膽的決定,我的腦袋是不是秀逗了?

我不是,我可以很肯定地說。我只是想要回去做那個更快樂的自己。

壞人,我討厭你!但我也謝謝你,讓我更勇敢一點!

6 comments:

Anonymous said...

I'll let u know the result.

雙下巴 said...

who is this? and wat result are you referring to?

Anonymous said...

This is RC

雙下巴 said...

oh.. u back in sg?

wat do u mean by let me know the result?

Anonymous said...

I still in Taipei now hving my bfast
I am very upset that she asked me call her
On the 1st day

雙下巴 said...

okie, i understand. that matter is quite serious now, got legal suit to handle. but i think u r quite safe cos a lot of things already taken care of before u left for ur trip. dun think so much lah, just enjoy ur trip.

c u next week.